Tuesday, April 3, 2012

6 MARCH 2012... 1st Anniversary Wedding

Mengimbas kembali detik meraikan  6 March 2012 iaitu.. Hari yang penuh bermakna bagi aku dan suami ku... Ulang Tahun Perkahwinan Kami.. 1st Wedding Anniversary ... x sangka dah setahun kami berkahwin.. dan menjalani kehidupan sebagai suami isteri.. thanks ucuk ku yang selalu memahami akan kerenah ku... jaga makan minum, pakaian ku dan juga beri perlindungan untuk ku.. aku bersyukur.. amin.. mudah2 han tuhan berikan kita berdua kesihatan yang baik dan dikurniakan cahaya mata kelak nanti.. amin...


Malam 6 march 2012.. kami raikan majlis ringkas dinner jek mlm tue dekat  Alamanda,Putrajaya... dengan sebiji kek dan tiupan lilin... kite org  enjoy sesangt mkn puas2... dan lastly... abis makan2.. kite org pi tengk wayang midnight kt alamanda... layan citer lawak sikit nk ambil mood.. layan citer adnan sempit2.. hahaha... boleh la...


Hadiah yang aku kasi kt my lovely  ialah aku sendiri create multimedia slide show 1st Wedding Anniversary kami....dimana pic yang mengimbas kenangan kami ketika di ijabkabulkan... jom tengk...kt bawah..!!! layan


jom layan pic... yang aku ambil pakai tablet jek...

* video multimedia slid show. leh tengk kat fB Nadeeya Nad
 
http://www.facebook.com/photo.php?v=352932891418244







 







No comments:

Post a Comment